اطلاعات فردی نماینده
جنرال
ایران
حقیقی
مرحله بعد
  • مزایا
  • نمونه سایت نمایندگان و رضایت مخاطبین
  • تعرفه ها
  • آموزش نحوه ثبت نام
  • آمار کلی سایت
  • نمایش نمایندگان روی نقشه
سامانه بیمه گری بیمیک
توانمندساز کسب و کار نمایندگان در دنیای مدرن

اولین و تنها سامانه دانش بنیان و مورد تایید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در حوزه هوشمند سازی کسب و کار نمایندگان و کارگزاران بیمه

عضویت رایگان
ورود به پنل نمایندگی

طراحی وب سایت بیمه مشابه بیمیتو

طراحی سایت بیمه با امکانات بیمیتو

ContentImage

طراحی وب سایت بیمه مشابه بیمیتو با امکانات کامل و اختصاصی

کسب و کاری موفق می باشد که بتواند به به افراد مختلف خدمات با ارزش با کیفیتی مطلوب ارائه دهد.  در این صورت می تواند که مورد استقبال عمومی قرار بگیرد. بیشتر وب سایت های موفق  کار خودش را ارائه  دادن خدمات رایگان به عموم آغاز کرده است. این خدمات ها می تواند یک مقاله ساده آموزشی یا اینکه یک لغت نامه باشد. برای مثال ایلان ماسک صاحب شرکت های Xspace و تسلا، اولین سرمایه خود را از وب سایت فهرست کدهای پستی کسب نمود. وب سایتی که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده بود. بنابراین این خدمت ساده توانست مخاطبان زیادی را جلب خود نماید و سایت به ارزشی نزدیک 300 هزار دلار دست پیدا نماید.

البته همیشه کار استارتاپ تماما به صورت خدمات رایگان نمی باشد یا اینکه حداقل ادامه پیدا نمی کند و به زودی زمینه درآمد زایی برای صاحبان آن فراهم خواهد شد. بیشتر کسب و کار ها خدماتی را در دو قسمت خدمات عمومی رایگان و دوم بصورت خدمات ویژه برای مشتریان ارائه می دهند. این خدمات ویژه می تواند برای صاحب وب سایت به صورت مستقیم از سمت کاربر درآمد زا باشد یا اینکه مانند بیمیتو (bimito) هزینه ایی از کاربر دریافت نکرده و کسب درآمد را تنها از طریق شرکت اصلی خدمات دهنده بیمه به عنوان هزینه بازاریابی دریافت نماید. فرمولی که هر سه طرف در آن یعنی کاربر، وب سایت، شرکت ارائه دهنده خدمات از آن سود می برند. ما با سایت ساز و طراحی وب سایت بیمه با امکانات بیمیتو در وب سایت بیمیک همراه شما هستیم.

منظور از بیمیتو چیست؟

بیمیتو یک وب سایت به همراه اپلیکیشن موبایل می باشد که به عموم کاربران امکان مقایسه به جهت انتخاب، تصمیم گیری و در صورت تمایل خرید خدمات بیمه ایی را فراهم می کند. این وب سایت با ارائه دادن اطلاعات انواع بیمه ها از خودرو گرفته تا بیمه مسافران از شرکت های متفاوت بیمه ایی خصوصی و دولتی، به کاربران حداکثر گزینه های موجود را در جهت خرید بیمه ارائه نماید. برای مثال شما می خواهید بیمه شخص ثالث خودرو خود را تمدید نمایید. با مراجعه کردن به این سایت و وارد کردن اطلاعات خودرو می توانید به لیستی از شرکت های بیمه ایی ارائه دهنده این خدمات دست پیدا کنید. در این هنگام می توانید نسبت به قیمت یا امتیاز شرکت بیمه تصمیم گیری کنید که از کدام شرکت خرید کنید. اینکه شما بخواهید خرید را به صورت آنلاین انجام دهید یا آنکه حضوراً به شرکت بیمه مراجعه نمایید انتخابش با شما می باشد. و برای دریافت اطلاعات و حتی خرید بیمه از وب سایت، کاربر هیچ گونه هزینه اضافی ایی را پرداخت نمی کند و هزینه و سهم بازاریابی وب سایت از طریق شرکت های بیمه ایی نیز پرداخت می شود. شما می توانید یا طراحی سایت بیمیتو از امکانات کامل آن به صورت اختصاصی بهره مند شوید.

امکانات سایت بیمیتو

همانگونه که گفتیم بیمیتو پلی ارتباطی میان کاربران و شرکت های بیمه می باشد. تقریبا اکثر شرکت های بیمه ایی با این وب سایت همکاری می نمایند. اولین امکانات بیمیتو همین لیست شرکت های خدمات دهنده در انواع بیمه ها نیز می باشد که در طراحی سایت با امکانات بیمیتو هم در نظر گرفته شده است.

در کنار این لیست از شرکت های بیمه ایی قیمت هر یک از این شرکت ها برای خدمات شان مشخص شده می باشد. شاید یک کاربر بخواهد ارزان ترین بیمه را جستجو نماید در این هنگام لیست شرکت های بیمه ایی را به ترتیب قیمت بررسی می نماید.

ولی قیمت تنها فاکتور برای تصمیم گیری نمی باشد. برای همین بیمیتو به کاربران این امکان را داده که شرکت بیمه ایی را از جنبه های متفاوت ارزیابی نمایید. به عنوان مثال تعداد شعب، سطح رضایت مندی مشتریان، سطح توانگری شرکت، زمان پاسخگویی و غیره در این وب سایت قابل قیاس می باشند.

امکان سفارش با تنظیمات دلخواه مشتری، با گرد هم آمدن این اطلاعات کاربر می تواند در همان ابتدا شرایط خود را مثلا سقف بودجه را وارد کرده تا بتواند گزینه های ممکن قابل خرید خود را پیدا نماید. تقریبا هر اطلاعاتی را که مشتری برای تصمیم گیری خود احتیاج دارد این وب سایت در اختیار آن فرد قرار می دهد. و در پایان در صورت احتیاج نداشتن بیمه به بازدید و جلسات حضوری، مشتری می تواند در کمتر از چند دقیقه اقدام به تمدید یا خرید یک بیمه نامه جدید نماید.

ساخت اپلیکیشن موبایل بیمیتو

شما برای دادن خدمات به کاربران موبایل وب سایت خود چندین راه روبروی خود نیز دارید. طراحی وب سایت مخصوص موبایل، طراحی وب سایت واکنش گرا یا Responsive و دیگری تهیه App برای موبایل است. هر کدام از این روش های گفته شده نیز مزایای مخصوص به خود را دارند. تصمیم گیری در خصوص ساخت اپلیکشن موبایل بیمیتو برای وب سایت یا طراحی یک وب سایت سازگار با موبایل به چندین فاکتور نیز می تواند بستگی داشته باشد. تقریبا در اکثر موارد باید حداقل وب سایت شما واکنش گرا باشد که بتواند به کاربران موبایلی نیز خدمات ارائه کند. روشی که از سمت گوگل نیز به سایت داران پیشنهاد شده می باشد و تاثیری موثری در سئوی وب سایت نیز دارد.

اگر کسب و کار شما بودجه کافی داشته، اطلاعات مربوط به محل جغرافیایی کاربر (مثلا برای پیشنهاد نزدیک ترین شعبه) برایتان مهم است یا می خواهید از طریق نوتیفیکیشن ها (مثلا برای یادآوری زمان تمدید قرارداد) با آن ها ارتباط برقرار نمایید، ضروری می باشد که برای وب سایت کسب و کار خود App تهیه کنید.

همانگونه که احتمالا متوجه شده اید سایت بیمیتو از طراحی ریسپانسیو و App برای خدمات دهی به کاربران خود نیز استفاده کرده می باشد. در این حالت بازدید کنندگان وب سایت این حق انتخاب را دارند که در صورت تمایل App را بر روی گوشی موبایل خود نصب نماید و در غیر این صورت هم وب سایت واکنش گرا نیز قادر خواهد بود که خدمات سایت را به آن ها ارائه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طراحی وب سایت بیمه مشابه بیمیتو با ما در تماس باشید.

اثرات سایت بیمه بر کسب و کارها چیست؟

همانطور که ذکر شد، هنگامی که شما برای برند و نام شرکت خود سایت بیمه راه اندازیی می نمایید، مشتریان به راحتی به وب سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات زیادی از شرکت شما کسب می نمایند.

برای تبلیغات در وب سایت بیمه خود میتوانید انواع بیمه ها را توضیح داده و در این بین از خدمات ویژه خود نیز یاد نمایید. در این صورت بازدید کننده به استفاده از خدمات ارائه شده از جانب شما تمایل پیدا کرده و به مشتری تبدیل می شود.

هرچه تعداد مشتریان و افرادی که خود را در شرکت شما بیمه می نمایند، افزایش یابد مسلما درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

از طرفی وجود یک وب سایت نشان دهنده این است که شرکت مربوطه از هر لحاظ بروز بوده و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود است. این در حالی است که هیچ کس دوست ندارد در شرکتی سرمایه گذاری کرده که از جامعه عقب بوده و با انواع تکنولوژی ها آشنایی ندارد؛ بنابراین برای ایجاد اعتماد کاربر به شرکت شما، وجود یک Insurance Site الزامی می باشد.

 

مشاوره طراحی سایت بیمه ارزان قیمت

سامانه بیمیک امکان ارائه مشاوره تخصصی و رایگان طراحی سایت بیمه را برای متقاضیان ایجاد کرده است. انتخاب نوع خدمات مدنظر در وبسایت بیمه از جمله مواردی است که در صورت دریافت مشاوره های تخصصی، می توان نسبت به انجام آن اقدام نمود. طراحی وب سایت بیمه حرفه ای توسط بیمیک فرصتی کاملا متفاوت خواهد بود. فضا این وبسایت یک فضا متفاوت بوده و به همین علت نیز هر ساله بر تعداد مخاطبین آن افزوده خواهد شد. کسب درآمد از طریق وب سایت بیمه یکی از مهم ترین پیامد هایی است که باید به آن اشاره داشت.

مخاطبین و کاربران دوست دارند تا خدمات آنلاین را جایگزین خدمات حضوری نمایند. به همین جهت هم امروزه طراحی وب سایت بیمه بستر ارتباط مستقیم با مخاطبین را به بهترین شکل ممکن فراهم می نماید. ظرفیت ارائه خدمات مورد نیاز مخاطبین از طریق بستر اینترنتی وب سایت بیمه موضوع مهمی می باشد که باید به آن توجه داشت. کارگزاری های بیمه این فرصت را برای مخاطبین فراهم می نمایند تا دریافت خدمات از هر نقطه کشور حتی دورترین نقاط ممکن امکان پذیر گردد. بعد از طراحی سایت بیمه، افزایش رتبه سایت در گوگول با انجام برخی از اقدامات در حیطه سئو وبسایت، موضوع مهم دیگری است که مورد توجه طراحان وب سایت بیمه قرار می گیرد. راه اندازی سایت بیمه با وجود تمامی ظرفیت های یاد شده امروزه به یک اقدام کاملا ضروری تبدیل کرده است.